Известие

Collapse
No announcement yet.

Трепет на волана

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Трепет на волана

    ИМАМ СЛЕДНИЯ ПРОБЛЕМ- КАТО ВДИГНА НАД 120 КМ. ВОЛАНЪТ МИ ЗАПОЧВА ДА ТРЕПЕРИ. ТОВА ЗАПОЧНА СЛЕД КАТО СМЕНИХ ДЖАНТИТЕ И ГУМИТЕ- ОТ 14 НА 15. ГУМИТЕ СА 195/50/15. ИМА ЛИ ВЕРОЯТНОСТ ДА СА ПРЕКАЛЕНО ГОЛЕМИ? ТЪРСИХ ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗА ГУМИТЕ, НО НЕ НАМЕРИХ. АКО НИКОЙ МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ, ДА ПИШЕ.
    СТАВА ВЪПРОС ЗА АЛФА РОМЕО 145.

  • #2
    Не пиши с главни букви!
    Най-вероятно са ти криги джантите, гумите или и двете. Изправя ли ги преди да ги сложиш?
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
      Не пиши с главни букви!
      Най-вероятно са ти криги джантите, гумите или и двете. Изправя ли ги преди да ги сложиш?
      Добре, джантите може и да са криви, ама гумите как да са криви? А и аз питам основно за размера на гумите...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от sofiano Покажи съобщение
        Добре, джантите може и да са криви, ама гумите как да са криви? А и аз питам основно за размера на гумите...
        Размерът е от препоръчваните фабрично.
        Виж си джантите и гумите както те посъветваха колегите.
        Крива гума може да се получи при скъсване на телове, на каркаса, ако е шофирана с износени амортисьори или не добре регулирана предница и т.н.
        Alfa Romeo 145 1.9 JTD

        Comment


        • #5
          А като ги сложи,балансирахте ли джантите?
          Alfa 155 1.7,1.8 ex
          Alfa 166 2.4 3 ex
          155 1.8 MY 95 sport

          Comment


          • #6
            Същия проблем и при мен, но още от 90 км/ч. Помислих, че е от баланса , но като ги завъртяха на машината се видя, че и двете гуми са криви (ДОТ 2006). Сега съм с нови гуми и няма грижи
            146 1.6TS CF1 '98

            sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от sofiano Покажи съобщение
              ...ама гумите как да са криви?
              Е така. Повечето китайски но-нейм марки еФтинджоси са криви и не може да се балансира права джанта с тях.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщение
                А като ги сложи,балансирахте ли джантите?
                ооо разбирасе балансирани са ; казаха ми че джантите са ехтра ;ще сменя гумите и да видим.....

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                  Е така. Повечето китайски но-нейм марки еФтинджоси са криви и не може да се балансира права джанта с тях.
                  ....гумите не са китаиски а и не са много ефтинки....

                  Comment


                  • #10
                    а втора ръка ли са 15-ките или нови си купувал?

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от sofiano Покажи съобщение

                      ....гумите не са китаиски а и не са много ефтинки....
                      Ами елементарен тест можеш да си направиш като им смениш местата (предни, задни)... Това при положение, че поне едните не са криви...
                      Имай предвид също така, че освен джанти и гуми, по окачването (че и задвижването) на колата има още 100 компонента, които може да са сдали багажа и да предизвикват треперене на волана...

                      Comment


                      • #12
                        Това ''сеене'' при скорости 90-120 и затихваща вибрация към 140 може да е от разбита предница бе младежи, задължително ли е да са гуми не мисля!
                        Ако си убеден че гумите и джантите са ОК моя съвет е да прегледаш накрайниците на рейката вътрешни и външни!
                        П.С. Гуми се кривят и от дълго седене на колата на едно място.
                        Когато взимах лумината беше стояла в автокъщатата 2 месеца на слънце (УАЕ) и гумите бяха станали като квадрадрати

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                          Ами елементарен тест можеш да си направиш като им смениш местата (предни, задни)... Това при положение, че поне едните не са криви...
                          Имай предвид също така, че освен джанти и гуми, по окачването (че и задвижването) на колата има още 100 компонента, които може да са сдали багажа и да предизвикват треперене на волана...
                          Направих го това със смяната, но същата работа- трепери... но пък съм почти сигурен, че е от гумите или от джантите, защото всичко започна след като смених гумите. В крайна сметка ще си сложа железните, затова исках да знам каква е техническата характеристика на гумите за да си купя най- подходящите? Благодаря ви на всички, а аз ще видя какво мога да направя, защото ме чакат 3000 км. Погледнато от добрата страна обаче това ми служи като ограничител на скоростта и без това тук в Испания вече не може да се вдига над 110.

                          Comment


                          • #14
                            Абе по-добре отиди преди да тръгнеш да прегледат и окачването - не е напълно невъзможно двете събития да са съвпаданли (да се е прецакало нещо точно като си сменил гумите и да се заблуждаваш)
                            Иначе ако вибрацията е силна, за 3К километра може и да прецакаш нещо (най-малкото лагера на главината се натоварва неравномерно ако тресе нещо)...

                            Comment


                            • #15
                              На колко резби ти се навиват болтовете?Ако са къси за тези джанти може и от това да ти тресе волана
                              Video meliora proboque deteriora sequor.

                              Comment

                              Working...
                              X